Abercrombie & Fitch to młodzieżowa marka odzieżowa reprezentująca przeważnie styl „casual luxury”. Jej główną grupą docelową są osoby w wieku 18-22 lat, czyli amerykańscy studenci.
Producenci podróbek doskonale wiedzą o ich nieustającym braku czasu i korzystając z odrobiny nieuwagi proponują nieoryginalną odzież. Warto zatem wiedzieć, że
- Abercrombie and Fitch nie sprzedaje swoich koszul w plastikowych workach. Zdecydowanie nie pasuje to do stylu firmy
- W podrabianych egzemplarzach często wystają swobodne nitki przy guzikach. Czcionka użyta w samych napisach także nieco się różni.
- Kolejna różnica występuje rzecz jasna również w wykonaniu metki. Po raz kolejny występują dwie różne czcionki.
- Podróbki mają nieco krótszą metkę z rozmiarem. Brakuje na niej kilku informacji.
- [AdsWithin]
- Nieoryginalne koszulki mają często oszczędnie poprowadzone szwy. Odbija się to bezpośrednio na jakości wykonania całokształtu.
- Jeżeli posiadamy oryginalny egzemplarz możemy również porównać krój. Podróbki charakteryzują się o wiele gorszym dopasowaniem. Ich rękawy są dłuższe od pierwowzoru.
- W oczy rzuca się również nieprawidłowa, tekturowa metka. Wydaje się być stara, nieodpowiednia do sprzedawanego produktu.